tisdag 13 januari 2009

Nytt År, Nya Mål!

Vet inte vilken gång i ordningen det är... Som jag varit med i Viktväktarna alltså.
Varje gång känns det som "Nu jävlar!! Nu ska jag klara detta!" Men efter 10-15 kilo tar det stopp och jag ger upp.
Vet inte vad som är rätt medicin för att lyckas. Men jag ska ge det en chans.....igen.
Nångång måste jag lyckas...

Lite jävlarnamma, mental träning, planering och ett gott humör tror jag är rätt medicin
=)

Vägde in mig på VV förra veckan och vågen stannade på 120,2 kg!!

Eftersom det är en ganska lång väg till det stora målet så tänker jag dela upp minamål.
5 kg i taget.
Så mitt första mål är 115kg.

Imorgon har det redan gått en vecka....

1 kommentar:

  1. Klart att vi klarar detta denna gången!
    Imöra är det minus på vågen...och veckan därpå... sen tar det säkert stopp lite *asg*
    men nu ska vi inte ge upp!
    Kram

    SvaraRadera