måndag 16 februari 2009

Nu jäklar har jag kommit igång!!

I helgen har det varit underbart väder med vår i luften. Kallt, men solen värmde riktigt skönt emellanåt! Kan det vara vårkänslor?


Kolla här vad duktig jag har varit!!
Fredag: 45 min rask promenad
Lördag: 70 min rask promenad
Söndag: 60 min lugnare promenad med mamma
Måndag(idag): 60 min rask promenad

Och nu börjar det kännas ganska mycket att jag börjar få uppflåset.
Men jag blev liiite knäckt när jag gick så snabbt jag kunde och det susade förbi en tjej, lätt snabb och hon såg inte ett dugg ansträngd ut.
Snälla, säg att det blir lättare och bättre när jag får bort alla mina kilon!! Jag vill oxå susa förbi.... =)
Men duktig har jag varit....och duktigare ska jag bli =)

1 kommentar:

  1. Ju mer du tränar desto lättare kommer det bli!!!
    Heja, heja!

    SvaraRadera