torsdag 12 mars 2009

Före och under tiden...

Tvekade länge om jag skulle lägga ut detta kort, men va fasen, vad gör det?

Jag ser på vågen att jag gått ner i vikt, jag ser på måttbandet att jag blivit mindre och jag känner massor på kläderna. Men när jag ser mig själv i spegeln så ser jag lika stor ut? Ja, jag kan se lite i ansiktet, men inte särskilt mycket på kroppen.


Så jag ska försöka följa min viktminskning med foton för då kan jag se skillnad även där. Även om jag inte tycker om det jag ser, så är det motiverande att se att jag faktiskt blir mindre.


6 kommentarer:

  1. Men du!
    Det syns ju jättemkt!!!
    GRATTIS!!

    SvaraRadera
  2. Ja men du, det är en stor skillnad!! Heja dig vad du är bra!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror det kan vara bra, det blir en sporre att klara det.. men känns det inte okey så ta bort det, låt det inte ligga grämma dig..

    Just det du skrev var jag rädd för. jag brukar själv undvika sådan sidor när det är jobbigt...

    Kämpa på du ärjätte duktig..

    Kram

    SvaraRadera
  4. SHIT...vad det syns!! GRATTIS!!! Åh vad härligt för dig att ha kommit så långt!

    Jag håller tummarna för dig och hoppas verkligen att inget kommer i vägen för din hälsa!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Det syns VISST! Dina centimeter minskas ju runt om också, och då upplever du rent synmässigt att det inte syns. Gud vad du är duktig!!
    Kram!
    hälsar
    Birgitta

    SvaraRadera
  6. wow! verkligen jättestor skillnad :) , jag ångrar att jag själv inte tagit några bilder från början, för det är verkligen svårt att se skillnad när man tittar i spegeln.

    SvaraRadera