lördag 28 mars 2009

Jag ångar fram som en jordfräs...eller nått

Det blev ett par points för mycket igår kväll så jag och en kompis var ute på en promenad på förmiddagen idag.
Det snöade igår och slaskar idag.
Vi gick en promenadrunda på ca 7km. Det mesta är grusväg inkl gegga och slask. Svor lite på bilar som inte saktade ner så vi fick nästan krypa ner i diket för att inte bli nerskvätta.

Men när jag kom hem upptäckte jag detta....
Baksidan på mina byxor

Detta är ingen bil som gjort, utan det är jag själv. Fråga mig inte hur jag går.... =/

Det var en underbart skön promenad trots slask. Jag blir pigg och jag mår överlag mycket bättre av mina promenader.
290min och 21,4km har det blivit denna vecka.
Härligt!
För ett halvår sen fick man släpa, hota, muta mig för att jag skulle följa med på promenader.... =)

Snart ska jag äta lunch och sen ska jag GÅ till affären och då blir det 4km till.

Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Ett bevis på en riktig promenad... hihi ingen kan ju inte komma och säga att du inte promenerat..

    Du är så duktig...

    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Hihi så där kan mina byxor oxå se ut :) Snacka om att man "skvätter " med bena :)

    SvaraRadera