onsdag 18 mars 2009

Vår i luften!

Har ni det oxå?

Det är så skönt när dagarna blir längre och vårsolen värmer på nästippen. Man kan börja sitta ute vid husknuten och mysa i värmen och för att inte tala om alla vårblommor.
Snart kommer den tiden då jag kommer kräla runt i diket med min kamera och macroobjektiv =)
Photobucket
Foto från våren 2008

Idag har jag fått häcken ur soffan och tagit bort all klädsel och slängt det i tvättmaskin. Jag har tvättat klädseln till min fåtöljer. Laddar som bäst för att orka ta itu med att få dit klädseln igen. Det brukar vara ett h****te. Men det blir fint bara de är på plats igen.

Så trots det fina vårvädret har jag knappt varit utanför dörren mer än när jag sprungit till tvättstugan. Men jag har haft vidöppet och vädrat in vårluften i lägenheten.

Blir det lika härligt väder imorrn så ska näsan få lite sol på sig...

Vårkramar till er!!

1 kommentar:

  1. Underbart vårväder, men blir genast så mycket piggare! Och i helgen går vi mot sommartid, me like!

    vad duktig du är på att fota!

    SvaraRadera