onsdag 8 april 2009

-0,5kg

...och jag blev besviken?
Men nu har jag pratat med mig själv en stund och talat om att jag har haft en jättebra viktminskning. Jag har inte fuskat, utan kroppen vill helt enkelt vila nu.

Jag har nog varit ganska "bortskämd" under alla dessa veckor som inte haft några motgångar. Och jag kan ju inte sura så fort jag går ner "för lite"?
Jag har ju för sjutton gått ner!! 16kg!
=)

I helgen som kommer ska jag fira påsk och det innebär mammas goda mat som inte är viktväktarvänlig. Jag ska försöka hålla i tyglarna så jag inte spårar ur och jag ska gå extra promenader. Förhoppningsvis blir det +-0 nästa vecka. Men jag måste förbereda mig mentalt på ett plus och att det inte gör något om det blir det.

4 kommentarer:

  1. Det var i alla fall ett minus! =o) Har också -0,5 kg idag och har nu gått ner 11 kg. Har en egen blogg nu om du vill kika: http://kaosbloggen.blogspot.com/

    Om inte annat ses vi på kattforumet om några veckor, när min paus är över.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kollade precis på dina fina bilder, guuuud vad det syns mycket i ansiktet! Du ser mycket yngre ut, du e jättefin!!

    Ibland behöver som du själv säger kroppen en liten paus, men det är ändå ett MINUS! Du kan ju ha mer vätska i kroppen etc

    SvaraRadera
  3. Egentligen skall du nog inte väga dig mer än en gång i månaden. Risken finns nämligen nån vecka att du faktiskt går upp ett halvt kilo! Då blir man ganska knäckt. Så försök sluta väga dig för ofta min vän.
    Du är så himla DUKTIG!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Var nöjd över dig själv och de du har gått ner, det är inte lätt att gå ner.. Utan se vilket jobb du gör..

    Kramar om

    SvaraRadera