söndag 26 april 2009

Bröllop

Ja igår var jag på en god väns bröllop...

En helt underbar dag och ett oerhört vackert brudpar.
Jag fick äran att vara med bruden från tidig morgon och till alla gästerna gått hem på kvällen. Allt för att försöka fånga dagen med min kamera.
Hos frisören, sminkning, påklädning, nerver, kyrkan, , kramar, tårar, gäster, middagen.....

Det var jättenervöst och jag är väldigt självkritisk och jag har troligtvis lyckats få med alla misstag en "nybörjarfotograf" gör....plus några till. Glömt ändra ISO bland annat (hjälpte inte att du påminde mig....tyvärr).
Men i det stora hela är jag nöjd. Det var första gången jag hade ett sånt här "uppdrag" och jag hoppas brudparet blir nöjda när jag överlämnar bilderna.

Skulle vilja lägga ut några bilder här, men har inte kollar med brudparet om det är ok.
Men ni får se ett par bilder från brudens underbara klänning....

Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

  1. Underbart fin klänning.. Du har ju verkligen lyckast.. duktiga tjej =)

    Kramar om dig

    SvaraRadera