måndag 4 maj 2009

Ingen bra helg...

..när det gäller pointsen.
Har inte räknat alls och det har spårat ur ordentligt.

I torsdags åt jag godis, i fredags var det fest inkl alkohol och tacobuffé. I lördags blev det en bakispizza och igår varma mackor med massor ost =)
Men tog iaf en promenad på 8,4km i fredags och en prommis på 6,2km igår.

Vägde mig idag (min riktiga vägningsdag är på onsdag) och jag har gått ner -0,1kg sen i onsdag. Får se om det ligger kvar där eller om går uppåt. Det kan ju bli lite "efterdyningar" om jag har otur.

Men idag är jag på banan igen. Pointsräknande och promenader. Skärpning!!

Ska till Stockholm mellan lördag-söndag kommande helg. Fest igen. Men då ska jag banne mig styra upp det så det inte blir fusk hela helgen utan bara på lördagen...ingen bakispizza då alltså!!

Men som sagt, en urspårad helg men nu tar vi nya tag! Motivationen finns kvar!

2 kommentarer:

  1. Du tar nya tag... ibland blir det ju så här, det är ju livet... Jag är säker på att du får viktminskning på onsdag!! Heja!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att man måste ha sina "unnardagar" ibland för att orka med. Men det gäller att bryta mönstret snabbt igen så man inte faller in i dom dåliga vanorna som man hade innan.
    Men jag tycker att du har varit jätteduktig på motionen iallfall =)
    Nya tag nu igen!
    Kram och pepp!

    SvaraRadera