onsdag 6 maj 2009

Vägningsdag!

Ja, som väntat så blev det inget bra resultat.

Har haft lite svårt med att dra åt tyglarna efter pizzan i lördags "för det är ju kört ändå".
Gillar inte när jag får det tänket. Det blir ju liksom inte bättre när jag svävar ut ännu mer....suck!

Men ja ja.... Det är bara att komma igen!
Trots restaurang/fest på lördag så vill jag klara det magiska, det tvåsiffriga....

Resultatet denna vecka: -0,1kg
Ok, det blev ett minus och jag gick ner nästan 2kg förra veckan. Men jag tjurar lite inför mig själv så jag ska skärpa till mig lite.

3 kommentarer:

  1. Men det blev ett minus!! Varje minus är åt rätt håll, stort eller litet. Det blir mer nästa vecka.

    kram

    SvaraRadera
  2. Alla minus gillar vi =)
    Bra jobbat trots allt. Ge gärnet nu så ska du se att du får ett ännu bättre minus nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vännen man kan inte få ett bra minus jämnt, kroppen måste få åter hämnta sig också..

    Du har varit så väldigt duktig...

    Vilka vackra bilder du tar, blir så imponerad av dina kort jämnt...

    Kramar om

    SvaraRadera