torsdag 11 juni 2009

Jag mår så bra.....

Först vill jag tacka mina läsare för att ni besöker och kommenterar på min sida.
Jag blir så glad och det motiverar mig till tusen.

Jag mår så himla bra just nu.... Det liksom bubblar i mig och alla jag möter säger att jag strålar, och då bubblar det ännu mer.
Tror att mina gladhormoner fått spelet =)

I måndags kväll var jag o hälsade på mitt gamla jobb, det var lite tufft att åka därifrån.
Men jag fick höra att de började plocka in sommarjobbare, så jag försökte få tag på personal på tisdagen, konferens hela dagen. Igår var jag borta hela dagen, men när jag om hem såg jag att det var missade samtal från jobbet. ???
Vad ville dom? Jag lämnade ju aldrig nått meddelande på tisdagen.
Jobb i sommar kanske? Har jag sån tur?

Kunde knappt tåla mig till jag kunde ringa nu på morgonen....
Fick tag på personalchefen kollade läget....

Jag ska JOBBA i sommar och det ska bli så jävla skööönt!!
v27-32!!
Dagtid visserligen (finns ingen morgontröttare än mig), men jag överlever. Det är ett JOBB på ett företag där jag TRIVS!!

Jag har flyyyyt och är så glaaad!!

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till sommarjobbet!! Din sprudlande glädje smittar av sig!

    kram

    SvaraRadera
  2. Du har tydligen kommit in i en period med FLYT! Grattis till jobbet!

    SvaraRadera