onsdag 17 juni 2009

Plus på vågen idag

Jag har slarvat lite med med pointsen, dök lite för djupt i godisskålen i fredags, drack lite vin i lördags, nån glass där.
Har försökt kompensera med promenader, men det räckte inte hela vägen.

Men jag deppar inte ihop för det... =)
Jag gick ner 3kg förra veckan så det känns fortfarande som jag är på "rätt sida".

Idag ska jag iväg till frissan. Det blir inget sensationellt, utan bara klippa bort lite slitna toppar. Det är ju ett tag sen jag var där nu.

Ikväll blir det invigning av vår nya cykelbana. Tänkte jag skulle vara med på den för jag är nämligen i starkt behov av en cykel....och det kan man vinna om man går en tipsrunda på cykelvägen. Så håll tummarna för mig nu!

Ja, just det ja.... +0,6kg visade vågen idag....

2 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en cykel! Så vi håller både tummar och tassar.

    SvaraRadera
  2. hej vännen! Först vill jag säga att kläderna var jäte fina. Stod och kollade på klänningen senaste igår men det blev en vitt finstickat till ikväll.. Du kommer bli såå snygg..

    Minuset tar du igen, jag tror att det är bra att få ett minus ibland så man påminner sig lite att man får kämpa lite också..

    önskar dig en underbar midsommar vännen och njut för du har varit så duktig..

    Kramar om dig

    SvaraRadera