tisdag 9 juni 2009

Promenader

Fick ju nån lättare variant av hälseneinflammation för några veckor sen så jag drog ner på mina promenader. Kunde ju såklart inte låta bli helt o hållet, men tog det lite lugnare
Jag har börjat stretcha ordentligt efter varje promenad och jag tror att det var bristen på stretch som gjorde att jag fick ont i hälsenan.

Idag känner jag iofs av hälsenan liiite. Det gör inte ont, men det knastrar lite.
Så imorrn får det bli en vilodag. Hoppas jag klarar av att hålla mig still =/

Mina promenader de senaste dagarna:
Fredag 6,2km
Lördag 6,2km
Söndag 6,2km
Måndag 10,5km
Tisdag 6,2km

Det är så skönt när jag kan balansera intag och uttag med hjälp av mina promenader. Tex så var det fest i lördag och jag drack vin, kompenserade det lite med en promenad på förmiddagen.
I söndags kväll ville jag ha en kebab, då gick jag en sväng innan...
Idag när jag gick min promenad så stannade jag till hos en kompis och fikade. Tog ett par kex med gott samvete.

Men som sagt, imorrn blir det nog vilodag eftersom jag känner av hälen lite igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar