söndag 5 juli 2009

En liten uppdatering...

Motivationen har ju inte varit på topp. Det har varit lite rörigt i mitt liv just nu. Jag mår toppen, men allt bara rusar. Vill inte ta upp massa detaljer här...

Jag missade min vägning i onsdags, lite medvetet kanske. Jag orkade inte ta ett plus. Hade vägt mig några dagar innan och då hade jag gått upp nått kilo.
Men jag vägde mig i fredags morse och då var jag tillbaka på 95,2kg. Det kändes oerhört skönt och jag blev superpeppad. Så även om det blir lite "fusk" så tänker jag ta med det som min onsdagsvägning som jag missade.

Jag tror jag fått tillbaka mitt tänk och min motivation... Så nu kör vi igen!!

Mitt mål den kommande veckan är att gå minst 6km varje kväll efter jobbet. Jag ska räkna alla points och hålla mig inom ramarna.

Håll nu tummarna på att min motivation håller i sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar