onsdag 22 juli 2009

Vägningsdag!

Ja, som sagt...bloggen har kommit lite i skymundan. Hinner inte riktigt med den men ska iaf uppdatera med hur det går med vikten.

Vågen visade 93,5kg i morse. Alltså -1,0kg.
Jag är jättenöjd med tanke på vad jag lovade i inlägget innan som jag inte höll.
Det blir mycket fest på helgerna och jag har fortfarande problem med att skriva upp vad jag äter.
Men jag är jätteduktig med mina promenader. Har gått varje dag, minst 6km. Antar att det är det som är räddningen...

Jag får antagligen hanka mig fram på det här sättet tills jag får den rätta motivationen att skriva upp mina points igen. Jag fortsätter såhär ett tag till.....bara det går neråt...

2 kommentarer:

  1. hej heja du, vad bra du är! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du är urduktig! Fantastiskt duktig! Du är snart i mål med tanke på hur du jobbar.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera