måndag 31 augusti 2009

Dags att börja träna!!

Nu får jag ta ett steg till. Dags att göra nått mer än promenader....

Så nu ska jag gå på gympa måndagar och torsdagar hela hösten. Det ska bli jättekul....hoppas jag =)

Eftersom jag under hela mitt vuxna liv varit en "anti-tränings-människa" så har jag heller inte haft några träningskläder. Det har jag införskaffat idag. Snacka om att känna sig vilse när det finns en uppsjö att välja på. Men som tur var så jobbade en "bekant" på Stadium så jag kastade mig på henne - "Hjälp mig!!" =)

Jag fick med mig detta hem...

3/4 dels-byxa
Ett linne
och en topp
Sen fick jag rådet att köpa en bra sport-BH så det köpte jag oxå och den är så effektiv att tuttarna liksom försvinner...haha. Man kan väl säga att de sitter på plats! =)

Nu ska jag bara klara av ett gympapass på en timme oxå....puh!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att se dig idag, och fasen vad smal & snygg du har blivit! *avis*
    En ny utmaning som gympa kan nog hjälpa till att få fart på minuset igen - och det fixar du lätt!
    Med tanke på vad du har uppnått hittills så tvivlar jag inte ett dugg på dig!
    Stor kram från mig :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Pernilla! Kram! Vi får ta en promenad nåndag, snart!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina kläder! Jag är säker på att du var snyggast på gymmet! :)

    SvaraRadera