fredag 23 oktober 2009

Livskvalite....

På förmiddagen tog jag en cykeltur på drygt en mil. Jag cyklade ganska sakta så det tog ca 50min. Har fått lite problem med mina knän nu när jag börjar träna så mycket så jag har fått tipset att cykla på "lätt växel" så jag bygger upp musklerna runt knäna.

Väl hemkommen så var jag lat och hungrig så jag fuskade med lunchen och tog fil & flingor. Var väldigt frusen efter cykelturen (för kalla skor) så jag fick för mig att ta ett bad.
Jag har inte badat på evigheter, främst för att jag inte fått plats riktigt. När det varit fullt med vatten i karet så har magen fortfarande varit ovanför vattenytan=kallt.
Men nu så får hela jag plats under vattenytan förutom knäna eftersom badkaret är för kort, men det blir inte lika kallt om knäna som om magen =)

Det var underbart!! Jag släckte ner i taket och tände lite ljus vid badkarskanten. Lugn musik. Och sen bara slappna av i varje muskel i hett vatten....
Livskvalite!!

Sen utmanade jag ödet genom att ta ett kort med mobilen.... =)
Det kommer bli fler bad i höstrusket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar