onsdag 18 november 2009

Vägning idag!

Attans, jag hade hoppas på några hekto ner åtminstone. Men icke! Men vad och vem ska jag skylla på? Vågen? Knappast =)
Jag försöker skylla på att jag gick ner 1,9kg förra veckan (kroppen tar en liten paus nu), jag tränar varje dag (muskler väger oxå ;)), jag dök lite för djupt i godispåsen i fredags (fast jag kompenserade det med löpbandet på lördagen) och så lunch ute med mamma i måndags - friterat (aerobics på kvällen som kompensation).

Så nu har jag fått med alla ursäkter och nu är det bara att ta nya tag!! Jag siktar på ett minus nästa vecka. Jag har ju ett mål att uppfylla innan jul, bäst att sätta lite fart!

Rekordbesök blev det på min blogg igår. 30 unika besökare! Jättekul! =D
Men jag är fortfarande nyfiken på vilka ni är ;)

Ja just de ja! Glömde ju! +-0kg visade vågen!

2 kommentarer:

  1. Som du skriver tar nog kroppen en liten paus, men det är nya tag till nästa vägning. Själv ser jag fram emot nästa vecka, då beger jag mig till VV och hämtar deras nya program. :) Sedan ser jag fram emot att vara lika duktig som du!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du gör ett jättebra jobb! Man måste ju få dyka ner i godispåsen någon gång också, annars minskar livskvaliteten. Bara man hittar tillbaka till den "rätta vägen" sedan så och det verkar du ju inte problem med!!!

    SvaraRadera