tisdag 2 februari 2010

Imorgon...

Ja, då är det vägningsdag igen och det kommer inte bli nått hejdundrande minus den här veckan heller....om det inte sker ett mirakel tills imorrn bitti =) Förhoppningsvis har jag inte gått upp.

Fasen, jag trodde jag skulle få lite jävlaranamma när jag skrev ner min egen utmaning; "4kg på fem veckor" och när jag även gick med i "Rivstart 2010". Men nä, jag är helt enkelt nöjd som det är nu. Eller?
Jag vill fortfarande gå ner under 80kg. Mest för att jag är nyfiken. Hur stor skillnad blir det? Blir det nån skillnad alls? I så fall, blir det en positiv skillnad?

Ja, jag får leta ett tag till efter lite motivation. Jag har inte tappat greppet så jag börjar gå uppåt på vågen igen, men att hitta fokus för att gå ner är visst värre...

Har shoppat lite oxå och det måste jag ju visa... =)

En blommig skjorta...


...och ett linne att ha under...


Sen har jag varit hos mamma på en fika (Ballerinakex med mintsmak var gott).
När vi satt där kom jag o tänka på en gammal silverring mamma hade för många många år sen. Hon grävde rätt på den i nån låda. Svart och smutsig.
Jag polerade upp den och sen satt som en smäck på mitt finger. La huvet på sne och tittade snällt på mamma.....så nu är den min =D

Jag tycker den är jättefin! =)

På återseende imorrn när det är dags att rapportera veckans vikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar