fredag 13 augusti 2010

Fredagsmys!

Nu har jag hållt mig på banan i enda sen i måndags =) Heja mig!
Jag är fortfarande tokfokuserad och ALLT jag äter i helgen ska vara inom ramarna och ProPointsen.
Jag är bjuden på fest imorgon, men kommer dricka vatten/lightläsk som "sällskapsdryck" och jag kommer äta middag innan jag åker iväg så jag har koll på ProPointsen. Troligen blir det utgång och dans, men det är ju bara positivt, dans=motion =)

Mitt fredagsmys blir att gosa med en ny dator förhoppningsvis... Ska straxt in till stan o kolla utbudet och jag hoppas jag får med mig en hem. Min laptop jag har nu har skärmen slocknat på så jag måste koppla den till en extern skärm. Bökigt när man vill sitta o slappa med datorn i knät på kvällarna.... ;)
Ja, sen ska jag väl ha nått att tugga på oxå, men det vet jag inte riktigt vad det blir ännu....Saffranspasta med kyckling o räkor kanske (receptet finns i min blogg)

Ha en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar