tisdag 10 augusti 2010

Härlig sommar....

Trots att jag jobbat hela sommaren så har den varit fantatisk. Jag har haft makalöst roligt på helgerna med fester och/eller bara tjejsnack.
Mycket sol & bad har det blivit oxå. Underbart!

Dessa blder beskriver nog min sommar ganska bra tror jag...

Midsommarfirande. För ovanlighetens skull hade vi toppenväder. Vi tillbringade hela dagen, kvällen, natten och småtimmar hos en god vän ute på landet med hästhagen som närmaste granne


Här sitter min systerdotter Ebba och jag o plaskar allt vad vi orkar


Under ett par veckors tid var det beachen/poolen som gällde för att kyla ner sig efter en dags jobb. Härligt härligt!


Men det hände att det blev lite regn...


...och ibland har det skönt att bara slappa i soffan


En liten "minisemester" hade jag och det blev en kryssning med Vikinglines Cinderella. Ett gäng glada, goa vänner och jag roade oss med god mat, MYCKET dans och MASSOR med goda drinkar. Tur med vädret även på denna resa....
Bilderna visar hemresan...


Fjortispose?? =)


Nått nyttigt ska man väl få i sig....


Sådärja....en överdos Anneli =)
Nu är det färdigfestat och nu ska det fokuseras på viktminskning!!
Liiiite fest kommer det bli, men inte alls i samma utsträckning som det varit.

1 kommentar:

  1. Jäklar vad snygg du är!!!! De få kilon du har kvar klär dig.

    SvaraRadera