torsdag 30 september 2010

Jag hinner inte...

...eller oxå kanske det beror på dåligt samvete?

Den främsta anledningen till att jag inte skriver på bloggen är nog att det inte händer så mycket med vikten.
Jag står fortfarande och stampar på samma ställe, 85-86kg. Har skitsvårt att hitta fokus, trots framtida operation där jag har en "krav" som hänger över mig?!
Det största problemet är att jag är nöjd nu, förutom magen.
Jag är månadmedlem på VV, men loggar aldrig in där o jag är inte på några möten. Korkat att betala då kanske? Sååå typiskt mig...

För övrigt så far livet fram. Jag mår toppen, jobbar, tränar, har underbara vänner och jag njuter av hösten för andra året i rad (har tidigare haft jättejobbiga depphöstar).
Det händer ganska mycket runt omkring och bloggen hamnar inte högst upp på listan.

Men....det verkar ändå som jag har hittat en balans när det gäller vikten. Jag tränar ju en hel del och det betyder ju samtidigt att det finns viss mån av plats för utsvävningar ;)
Och då kan man ju undra varför det ska vara så himla svårt att fokusera o ta de sista fem o sen balansera på den vikten....

Jag är rädd att det kommer bli få uppdateringar framöver oxå. Men jag ser när ni kommenterat och när ni frågar något försöker jag svara artigt =)
Om ni vill nå mig på ett mer privat plan så finns jag på Facebook (länk vid sidan om här på bloggen) eller oxå kan ni skicka iväg ett mail till anneli68 (a) gmail.com

Ha en underbart skön höst!

Lite måste man ju fula sig, men den visar på nått sätt hur bra jag mår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar