onsdag 12 januari 2011

En påse Polly....

....eller

Frukost:
2½dl lättfil
30g flingor
1 knäcke med philadelphiaost & skinka

Frunch:
2½dl lättfil
30g flingor
1 knäcke med philadelhiaost & skinka

Middag:
4 potatisar
2st små fläskkotletter (120g)
1dl brunsås (gjord på milda minimat 7%)

En påse Polly innehåller 21 points, det gör måltiderna här ovan oxå.

Anledningen till detta inlägg är nog främst att låta bli Pollypåsen som jag köpte till sonen ikväll...

Nu ska jag festa på ett glas Pepsi Max!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar oxå Polly men just nu har jag en försmak för smörgås med för mycket smör på.
    Inget bra något av det med det är som du säger fokusera på någon annat sätt mer klacken och stå emot.
    Kramis från Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Du är duktig på att peppa dig själv.Vilken otrolig skillnad när man tittar på bilderna överst.Häng i,du kommer att klara det.Kram Vickan.

    SvaraRadera
  3. haha... Japp, Birgitta! Ibland är jag lat. Eller egentligen ganska ofta.
    När jag jobbar natt så äter jag frukost på morgonen när jag kommer hem vid sju-tiden. När jag vaknar nångång mellan kl13-15 så är jag inte särskilt sugen på lagad mat, så då blir det oftast en frukost till. Men oas äter jag ALLTID lagad mat till middag. På natten äter jag inget.

    SvaraRadera