lördag 19 mars 2011

89,0kg

Gårdagens resultat!
-0,6kg
Jag är nöjd, men kan bättre än så.

Fredagskvällen var inte bra pointsmässigt. Men jag tyckte jag var värd det efter jobbnatt, sova 3-4tim, jobba övertid o sen komma hem vid 18tiden. Trött.

Det blev en enkel variant av potatisgratäng "a-la-klämma-ur-direkt-ner-i-formen-varianten". Helstekt fläskfile, rödvinssås och en stor sallad till det.
Och så hade jag lite vitt vin kvar i en box... ;)
Efter det blev det mys i soffan med sonen, lite tv och en STOR godisskål. Trots lite halvhjärtade försök som "kan-du-ställa-skålen-borta-hos-dig" så nådde jag den med jämna mellanrum ändå. Så det kan bli...

Men idag är jag på banan igen. Med hård träning i veckan så borde det inte bli nån större skada. Ikväll blir det pointsvänligt för hela slanten!!

Ha en skön lördag! Det ser ut som våren hittat tillbaka efter baksmällan och snökaoset i torsdagskväll.
Blå himmel, strålande sol och takdropp...
Härligt!!

1 kommentar:

  1. Jag har precis kommit hem från ett 70 års kalas med god mat och tårta. Godispåsen är brevid mig.
    I morgon blir det påsar.
    Grattis till ditt minus och fortsatt lycka till nästa vecka.
    Kramis från Mia

    SvaraRadera