torsdag 8 september 2011

Träningsschema

Ja, det har jag inget gjort. Men jag har en tanke som jag tänkte skriva ner och som jag följer på ett ungefär...

Mån: Styrketräning (alla maskiner), Crosstrainer 20-30min
Tis: Powerwalk 60min (6,5km)
Ons: Styrketräning (alla maskiner), Crosstrainer 20-30min
Tor: Powerwalk 60min
Fre: Powerwalk 60min
Lör: Styrketräning (alla maskiner, Crosstrainer 20-30min
Sön: Vila

Tar jag vilodag mitt i veckan så brukar jag kompensera det med 1mil powerwalk på helgen =)
Ja såhär ser det ut när jag gör det jag ska ;)

Den här veckan ligger jag lite efter pga andra kvällaktiviteter. Ibland känns det som man skulle behöva förlänga ett dygn med ett visst antal timmar för att hinna med det man vill?
Styrketräningen har blivit drabbad framförallt, så idag tog jag mig tid att gå till gymmet...!
Tack gode ... för att det finns gym i Mantorp. Närhet är en dygd! =)

Och snart är det helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar