torsdag 7 juni 2012

Nöden har ingen lag

Det finns en baksida med att hänga i soffan hela kvällen...
Sötsuget!! Tugga på nått!
Glassen ropar på mig i frysen (varför i hela friden har jag glass i frysen???) och när jag för en stund sen kom på att sonen har en öppen chipspåse på sitt rum (han är i Skottland) blev det ju inte bättre...

Jag käkade en jättesmarrig middag, fläskytterfilé, fetaostsallad och kall sweet chili sås vid 19-tiden ikväll. Så jag är inte hungrig.
Vid 21-hugget blev det lite efterrätt, skivad banan och vaniljyoghurt. Ännu mindre hungrig.
Efter det så har jag ätit en banan till. Så jag är verkligen proppmätt. Men har demonerna börjat så har dom.
Jag skulle ju kunna gå o lägga mig? Men som den uggla jag är som nattjobbare så är jag klarvaken.
Så för att inte hugga in på glass eller chips så fick det bli en nödlösning...

Kokt brysselkål!
Nu hoppas jag att demonerna håller sig lugna en stund!

Sen har jag fått en kommentar på Instagram om min flaggbild i inlägget innan.
Jag tog den bilden när jag var ute o gick, men tänkte inte så mycket på den mer än att den passade in på själva nationaldagen här i bloggen.
Ser ni vad det är som kikar ner??
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar