söndag 16 september 2012

Lugn och skön helg, men kort...

Ja, jag tog ju inte helg förrän kl04 på lördagmorgonen eftersom jag jobbade övertid en extra natt. Det gick riktigt bra, men helgen blir såååå kort.
Sov till kl12 på lördagen. Var ute o gick 6,5km, fixade lite kvällsmat sen gick jag hemifrån för lite mys- och filmkväll =)

I går kväll tog jag ETT glas vin till maten. Riktigt bra jobbat av mig då jag har en öppnat box i kylen och skulle mer än gärna ta ett par glas till. Men det blev pepsi max istället när jag blev sugen på nått att dricka.
Den största prövningen i helgen var nog när det ställdes fram en skål med Polly, mitt favoritgodis. Men jag klarade mig! Jag tog inte en enda bit!! Såååå stolt över mig själv! =D

Idag har jag varit ute o gått en mil igen. Det är så jäkla skönt och nu så har jag väl iaf gjort mig förtjänt av det där glas vinet som jag drack till maten igår kväll. Det var ju utöver mina dagliga points...men det har naggats bonuspoints, men försöker ändå att komplettera mina utsvävningar med aktivitetspoints.

Nu ska jag sjunka ner i soffan o ladda för jobbnatt. Min måndag börjar redan om en halvtimme!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar