söndag 9 september 2012

Plan av reparation av denna helg

Ja, jag har en plan...

Jag tog mig helt enkelt friheten att INTE räkna points när jag i helgen gjorde en liten minisemestertripp till Grebbestad.
På vägen dit mellanlandade vi på McDonalds o käkade kvällsmat, en guldgruva om man vill sätta sprätt på pointsen. Vilken jag oxå gjorde. Väl framme i Grebbestad blev det lite kvällsmys med ost, kex och vin.
På lördagen var vi ute o gick sammanlagt kanske 3-4 timmar i två omgångar, men brände nog inte särskilt mycket kalorier så promenaderna mest bestod av ett lufsande längs med vattnet =)
Grönsakswok till lunch och räkor, västerbottenpaj och vin till kvällen.
Färdgodis a la karamellkungen och lax & potatis på en vägkrog på vägen hem....

MEN, jag har haft en underbar helg så det har varit värt varenda points. Och jag har som sagt en plan...

PROMENADER a la POWER!
Imöra bitti räknar jag points igen och jag ska gå minst tre milsrundor innan fredag.

På´t igen bara!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar