tisdag 9 oktober 2012

Hurra hurra!

Idag är det min födelsedag!

Klockan 10.29 idag var det 44 år sen jag såg dagens ljus...

Nu är det  längesen jag slutade önska mig presenter. Jag tycker det är onödigt. Det är kul att köpa presenter och ge bort, men för egen del så föredrar jag numera endast sällskapet med mina nära & kära. De är den finaste presenten.
Och jag fick den i lördags. Bästa sättet att fira min födelsedag. Min mamma, mina barn och kära syster med systerdotter var här o käkade mat. Dagen efter kom min goa faster o hennes man på fika. De är BÄST! <3 p="p">
Men givetvis smyger det in presenter ändå. Ett par blombuketter. Syrrans fina dotter hade köpt grytlappar o grytvante med pepparkaksmotiv, så nu är jag laddad inför julbaket =)
Sen fick jag även världens finaste teckning av samma tjej.
Av faster fick jag några liter av hennes jordgubbsskörd och några prydnadspumpor och den SISTA gurkan (jag brukar tigga till mig en gurka lite då o då när jag är där för de är så goda om man jämför med köpegurkan i affären).

Men återigen, det är SÄLLSKAPET som är den finaste presenten. Alltid!

1 kommentar:

  1. Oh grattis i efterskott!! Jag håller med dig om presenterna, det finns viktigare saker nu än när man var...10 :-) Hoppas du får en fortsatt härlig vecka!

    SvaraRadera