måndag 12 november 2012

-44kg

Det finns bara positivt att säga om detta.
Jag må vara mycket smalare och naturligtvis är det roligare att se sig i spegeln nu för tiden. MEN den bästa och största resan har jag gjort mentalt.
Vad gör ett vackert skal om inte insidan är det oxå? Nu är jag långt ifrån vacker, men jag är GLADARE, jag har en större SJÄLVKÄNSLA än vad jag nånsin haft, jag är PIGGARE och jag mår helt enkelt JÄVLIGT BRA.

Jag tänker inte säga "aldrig mer". Vem som helst kan trilla dit, även jag. Men jag hoppas innerligt att jag kan fortsätta i samma anda som jag gjort de senaste åren. Då kommer detta att funka!

3 kommentarer:

  1. Grattis till din fina viktminskning. Jag har följt din blogg sedan 2009 och sett samt inspirerats av dina framgångar. Jag är ofta inne och läser gamla inlägg i din blogg eftersom min viktminskning inte har varit spikrak. Lycka till med med att hålla vikten och sluta för allt i världen inte att blogga ;-) // vidax66

    SvaraRadera
  2. Tack! Åh vad kul att höra att du funnits med som läsare hela tiden(jag tycker jag känner igen din signatur?) =) Jag ser ju att jag har besökare här varje dag och det tycker jag är jättekul, men lite extra roligt blir det ju såklart när någon kommenterar ;P
    Lycka till med din viktminskning. Du har ingen blogg där jag kan följa dig?

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till dig och tack så mycket för dina fina ord!! Kramar

    SvaraRadera