söndag 25 januari 2009

Bowling & Tacokväll med jobbet

Nästan nyss hemkommen från en kväll med "mina grabbar"tillika arbetskamrater.

Kvällen började med 1½ timme bowling. Det gick faktiskt ganska bra mot vad det brukar. Jag kom på 12:e plats av 24 spelare. =)
Efter tre serier så var vi hungriga och det serverades tacos i restaurangen. Mums!!
Och jag måste faktiskt berömma mig själv. Jag åt med hjärnan
 och inte med magen!!
Visserligen två små tortillas med tillbehör, men jag hade sparade points att ta till. Så jag höll mig inom ramen...ja, med ögonmått mätta.

Sen blev det efter-för-fest hemma hos en kollega och när det var dags för utgång åkte tråkmånsen Anneli hem. 

Hade såklart kameran med mig (fota är ett stort intresse) och har precis kollat igenom korten.
Och man kan ju undra vem som druckit mest öl. Haha....

Anneli - nykter, men leder i sitt lag....
STRIKE??
Men jag ser iaf glad ut......och jag hade en jättetrevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar