söndag 29 mars 2009

Tog med mig kameran ut på en promenad...

Tänkte ifall jag skulle bli på lite bättre humör. Det gick sådär...

Jag hittade lite vide som jag tycker är söta. Men de var lite blöta och tufsiga idag.
Photobucket

Photobucket

Inspirationen ville inte infinna sig och jag gjorde misstaget att inte ta med mig kameraväskan. Och i den låg macroobjektivet.... Såg jättefina utmanande vattendroppar i en gran. Men kunde inte komma nära med det objektivet som satt på. Typiskt va? Att man aldrig lär sig....

Ett par bilder till som jag fixat lite med i Photoshop.
Photobucket

Photobucket

Jag har i alla fall varit ute en sväng och fått lite luft. Nu ska jag ut i köket och se om jag kan till nån middag.

Ha de gott alla! Imorrn SKA jag gå 7km-rundan INNAN frukost!

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!!! Tack för att du delar med dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Att ha ett snitt på 1,3 kg i veckan är otroligt mycket. Kanske FÖR mycket? Du är helt fantastisk i alla fall!!!!!

    SvaraRadera