måndag 30 mars 2009

Tråkdag idag oxå...

Orkar inte ta tag i saker. Det finns massor att göra egentligen, sånt som jag tjatat om att jag inte har tid med när jag jobbade.

Det enda jag har gjort idag är att jag gått en promenad med en kompis. Det var visserligen jättetrevligt och jag trodde jag skulle få energi till nått annat efteråt. Men nä.... Har tittat på tv, surfat, tittat på tv, surfat, tagit matlåda från frysen och värmt.

Imorrn måste jag verkligen rycka upp mig!!

Jo, förresten. Jag har ringt ett företag(helt annan bransch än den jag "kan") och visat mitt intresse att jobba där. Ska dit imorrn och lämna mitt CV personligen. Så håll tummarna!!

Problemet med såna här dagar är att jag har för mycket tid att bli sugen på....en massa saker som jag inte ska stoppa i mig. Jag vill liksom äta bort tristessen.
Jag har till o med varit röksugen....och det är ju för sjutton ett halvår sen jag slutade!!

SKÄRPNING!!

2 kommentarer:

  1. I now.. Visst blir det jobbigt sådan dagar.. Jag som är van att vara ute och röra på mig hela tiden.. så blir jag hemma idag och det är så lätt att skåpäta.. Fy det värsta jag vat är när man är rastlös i kroppen...

    Du får komma hit =) Så får vi göra någonting..

    Hoppas din dag blir bättre idag..

    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Ja, det där med röksugenheten kan jag skriva under på. Och jag har inte kommit så långt som du. Hade man inget att göra, så tog man en cig. Men det får DU INTE GÖRA!!! Hade jag varit du hade jag tvättat fönster, tvättat gardiner och strukit dom. Kanske t o m byta gardiner. Det blir såååå fint och fräscht.

    SvaraRadera