tisdag 31 mars 2009

På schemat idag....

  • Frukost
  • Dusch
  • Åka till ett företag och lämna in ett CV personligen. Pratade med personalchefen igår på telefon och han tyckte jag skulle komma dit så vi kunde säga hej.
  • Lunch
  • Åka till en psykolog för en första träff. Tänkte ta tag i min självkänsla på allvar nu....
  • Gå långrundan i eftermiddag/kväll

Så håll tummarna för att personalchefen får ett gott intryck när han träffar mig.
Och så hoppas jag att psykologerna jag träffar idag känns rätt.

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummar och tår!!! Ha en riktigt bra dag och glöm inte hur bra du är!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar jag kan. Vovve och katter håller också tummarna!

    SvaraRadera
  3. Det är jätte bra att sätt upp små mål under dagen så pass att man klarar av att hålla dem så klart..

    Vad söt du är på alla sätt och vis.. hoppas det ordnar sig med maten.. Idag ska jag läga ut en underbart recept som jag har gjort idag.. De måste du också prova, de kommer senare..

    Sedan tycker jag att det är bra att personligen gå och lämna CV hoppas det gick bra och att du snart hittar något...

    Kramar om

    SvaraRadera