tisdag 31 mars 2009

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig....

Var på föetaget och lämnade mitt CV. Men personalchefen var upptagen just då så han hälsade att jag kunde lämna mitt CV där så skulle han hämta upp det senare.
Min tanke innan var att jag skulle återkomma om han inte var anträffbar, men just då kändes det så fånigt att säga "nä, jag kommer tillbaka senare och försöker igen" eller nått..
Dumt!!
Men jag får väl försöka rädda situationen genom att ringa tillbaka om ett par dagar och försäkra mig o att han fått mitt brev.

Mötet med psykologerna gick bra. De var jättetrevliga och det kändes bra i magen när jag gick därifrån. Lite pirrigt komer det att bli på måndag för då kommer jag träffa de andra som ska ingå i gruppterapin. Men jag tror det blir bra. Gruppterapi är nått helt nytt för mig, men jag har bara hört positiva saker. Skulle ni mot förmodan upplevt/härt tvärtom så skriv inte det här =) Jag vill bara ha positiva ögon på det här....

Och nu till mitt lilla dilemma.
Ska jag gå korta långrundan 6km, långa långrundan 7km eller gå hem till mamma 4km, vila och vara social en stund och sen gå hem 4km.
För en promenad SKA jag gå....frågan är bara vart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar