onsdag 1 april 2009

Jag gick hem till mamma...

...och så gick vi upp till hennes granne och kikade på gamla kort i från förr.

Hittade några kort på mig som jag lånade hem och scannade in.
Lustigt egentligen. Under nästan hela min skoltid fick jag höra att jag var en fetknopp, tjockis eller nått annat i den stilen. Men när jag tittar på kort från den tiden så är jag inte det. Eller?

Ok, jag var ganska lång och inte särskilt tunn, men inte var jag väl tjock?

Ett kort från gymnasietiden när vi skulle ha en show i skolan. Nunnor som uppträdde lugnt och sansat först, men som dansade cancan på slutet, med sprund i sidan och allt....

Paaaarty!! =)
Roligt som sjutton var det att sitta och titta på alla gamla foton. Längtade tillbaka till den där tiden lite grann. Iaf från gymnasietiden och några år framåt. Jösses vad roligt jag hade då!

Och den här stunden påminner mig om hur dålig jag är på att framkalla kort. Det mesta ligger på datorn eller på nån skiva. Hur kul är det? Jag måste bli bättre på att framkalla kort!!

...och eftersom vi satt o kikade på kort väldigt länge så skjutsade mamma hem mig =) Så nån jättelång promenad blev det inte den här gången heller.....men en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar