söndag 19 april 2009

Checklistan

Brukar ju inte skriva min checklista, men fick för mig att göra det ändå...

Frukost / 4,5points:
2½dl lättfil
2dl fullkornshavreringar
1 skiva polarbröd extrem
2msk mjukost 4%
2skivor skinka
gurka & purjolök

Lunch / 6,5points:
Äggröra (2ägg+0,5dl mellanmjölk)
1 skiva polarbröd extrem
2msk mjukost 4%
2 skivor skinka
gurka & purjolök

Mellanmål / 6points:
1st delicatoboll
1st singoalla kex
Pepsi Max

Lunch / 6points:
Potatismos (pulver) 2dl
75g falukorv
rårivna morötter
lite ketchup

// 23points totalt (av 23)

Bara latmans mat idag. Har varit ute på långpromenad med en kompis, 8,4km. Fixat så jag fick på sommardäck på bilen (min son fixade, jag tittade på ;)). Städat och röjt idag oxå. Så det har passat perfekt med smidig mat.

Anledningen till kakorna är att vi firat min son lite idag. Han fyller 18 år!! Han ska ha sitt kalas nästa helg och kommer firas på riktigt då, men vi har ju tvunga att fira lite... ;)
Det smakade fint med fika och det fick ju plats i mina dagliga points så det gör ju inte så mycket =)

Känner en liten tendens till halsont nu ikväll, men jag hoppas inte det blir nått av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar