torsdag 16 april 2009

Muttrar o svär....

....precis NU är jag sugen på precis ALLTING!!

Hockey (Tre kronor) på tv och jag förknippar det med en påse ostbågar och läsk =/

Kanske skulle gå en promenad istället....

------------------------------------------------

Det blev ingen prommis, men jag fixade till lite snabbmiddag i form av köttfärssås(från frysen) och spagetti.
Efter det var jag bara liiiiite sugen på nått..

Men eftersom jag vet hur jag kan vara på kvällarna så försöker jag spara 2-2,5points som jag kan ta till. Så precis nyss har jag ätit upp en skål med vanlijyoghurt med apelsinbitar. Mums!
Men nu är pointsen slut för idag.....och jag är nöjd.

2 kommentarer:

  1. Du klarar av att stå emot. Du få skapa en ny vana till hockey istället! ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Åh! Vad kul att du hittade till mig!
    Vad duktig du är. Du är en bra bit på väg.
    Jag kommer garanterat tillbaka och läser här =)

    SvaraRadera