lördag 11 april 2009

Nu har jag laddat för påskmiddagen!


Imorgon ska jag hem till mamma där vi kommer träffas hela familjen. Mamma, jag, mina barn, min syster+sambo och min lilla systerdotter Ebba.
Älskar när vi ses allihop!

Men, påsken innebär mammas goda kaviarlåda och hennes goda gratäng med ägg. Och där i är det inte 4%ig grädde ;-)

Så därför har jag förberett, laddat inför detta med promenader.

Måndag: 6,2km i rask takt. Det mesta på asfalt, ingen kuperad terräng.
Tisdag: 6,2km i rask takt. Det mesta på asfalt, ingen kuperad terräng.
Onsdag: 10km i rask takt. Hälften på asfalt, ingen kuperad terräng. Andra hälften i skog med kuperad terräng.
Torsdag: 4km i rask takt. På asfalt, ingen kuperad terräng. Njuta i solsken en stund. 3,5km i rask takt, samma terräng som innan.

Idag har jag inte hunnit gå än. Men jag ska gå hem till mamma 4km, sen ska vi åka o handla det sista till middagen imorrn. Sen sola vid huskunten och njuta av vårvädret. Sen ska jag gå hem. Det blir totalt 8km.

Imorrn ska jag ÄTA och det med gott samvete!! =) Inte svulla massor, men jag NJUTA!!

Ha en fortsatt trevlig påskhelg!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Åh du är verkligen värd en god påskmiddag!! så himla duktig som du är!!

    Jag önskade du kunde ge min lite av din motivation och framför allt, din motions-motivation..
    Jag ska göra som du säger.. njuta av min semester och inte ha dåligt samvete..
    Och sen får det bli nya tag efter..

    GLAD PÅSK!!!

    SvaraRadera