söndag 12 april 2009

15-kilospresent, god mat och kräks!

När jag hade gått ner 9-10kg sa min syster att jag skulle få en present av hennes dotter när jag hade gått ner 15 kilo.
För några veckor sen har jag nått det målet, delmål 3 i min viktresa.

Idag sågs vi första gången efter det målet.
Och jag fick min present!! =)
Syrrans sambo tyckte att jag varit så duktig så han ville oxå vara med på presenten. Ebbas/syrrans del är 300kr och sambons är resten.
Visst är dom gulliga!! =)

Idag har jag ätit o smaskat en väldigt massa god mat. En del godis har det blivit oxå, men imorrn är det pointsräknande som gäller igen.

Här är sötgrisen Ebba.... Mosters lilla älskling.
Tyvärr så kräktes hon en gång på eftermiddagen och nu fick jag precis sms från syrran att hon kräkts ner sin säng. =/
Men som ni ser så har hon varit på stårlande humör ikväll.
Så nu återstår det att se hur jag och resten av familjen kommer att må om någon dag eller två....

2 kommentarer:

  1. Åhhh, den ungen vill ju jag låna för fotografering ju! Jättesöt på bilden! :O)

    Vad kul med presentkortet! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Men vad glad jag blir för din skull du är så värd en massa och mycet mer.. Ska bli jätte kul att följa din resa vännen..

    Vilken sötnos på bilden..

    SvaraRadera