tisdag 21 april 2009

Om några minuter...

...har min son uppkörning för körkort.....iiiiihhhhh....

Igår skrev han teorin o det gick utmärkt.

Ojojoj....han har trånat efter detta körkort sen han fick sitt EU-kort för moppen. Hoppas hoppas han klarar det!! Tvivlar egentligen inte, men man vet ju aldrig. Vad som helst kan ju hända...

Jag är såååå nervös!! (och då går det nog inte ens jämföra med hur han är)
Och så kan jag bli lite tårögd o sentimental samtidigt.....min lilla(15cm längre än mig) son.....myndig, på väg in i vuxenlivet....snyft!

-----------------------------------------------------
Uppdaterat!

Han klarade det!! Min son har körkort! =)

1 kommentar:

  1. Ge honom en stor kram ifrån mig och säg att han ska kära försiktigt.. Ett stort grattis till honom... =)

    SvaraRadera