onsdag 22 april 2009

Vägningsdag

-0,8kg.

Liiite trögt fortfarande, men jag ska inte klaga. De senaste två dagarna har det inte blivit några promenader och maten har varit lite sisådär. Har hållt mig inom pointsen, men fördelningen under dagarna har varit lite ojämn. Och så åt jag en stor kebab med bröd igår kväll.

MEN! Det är ett minus och ett steg till närmare målet =) Men jag längtar till "minst-1kg-resultat" så jag får sikta på det till nästa vecka!

Idag ska det bli en långpromenad på förmiddagen.

6 kommentarer:

  1. 0,8 kg är ju hur bra som helst!! Du är så duktig och alla minus är bra minus!!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt fina minus, och stort grattis till sonen! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Såg på msn att Marcus fixade körkortet. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Åhh grattis du bara går ner duktiga kvinna.. Du har exakt samma motivation som jag hade när jag började min resa. Det går upp och ner så är det. men en bra grund till att börja är viktigt och det har du. För många tröttnar efter några veckor...

    Saknat att läsa din blogg, men tiden har inte funnits just nu att läsa alls...

    Kramar om

    SvaraRadera
  5. åh vad roligt det är med minus =)
    Bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej !

    Jag söker tips på motion som går att variera så man kan röra på sig varje dag.

    SvaraRadera