torsdag 2 april 2009

Oppss....

Nyss hemkommen från stan och det var kul att handla kläder =)

Hittade en top med 3/4-ärm som jag tror att jag ska ha på bröllopet, i strl 44/46!!!. Byxor har jag redan och jag hoppas att de inte är för stora. Använder ju inte finbyxor mycket alls, så det känns lite onödigt att köpa ett par för ett tillfälle (jeansälskare).

Sen köpte jag två basic linnen (gul & grön) och två basic v-ringade topar(rosa & vit), strl 48/50.
Det firade jag med fika inkl en chokladboll....hoppsan! =)
Satt och ältade om en jacka som jag provade på KappAhl, det är onödigt men ändå inte osv.
Till slut kom jag fram till att jag behövde en, så jag gick tillbaka och köpte den oxå.

Alltså...
3 topar
2 linnen
1 jacka
Totalt: 875kr

Inte riktigt vad jag hade planerat, men jag är nöjd! =)

Förresten, jackan jag köpte är i strl 48/50. Vinterjackan jag har nu är i strl 52/54.....

Nu ska jag ta en kvällspromenad och gå bort chokladbollen!

------------------------------------------------------------------------------

Jag tog kort på jackan en top (basic är ju basic så dom tog jag inget kort på).
Det ser inte så bra ut när det bara hänger på galge så, men ni ser ju ungefär....

Min fina vårjacka
Photobucket

Min top som jag kanske ska ha på mig på bröllopet. Måste ha godkänt från bruden först ;)
(notera storleken)
Photobucket

Och på tal om promenad. Jag fastnade hos grannen när jag skulle gå, vi babblade väl nån halvtimme, så det blev bara 40 minuters promenad idag.

Nu ska jag snabba mig på att laga mat innan tv:n börjar. Jag har 18 minuter på mig....puh!!

3 kommentarer:

  1. Varför ska du skämmas? Det är ju DIN bedrift och så klart ska du var stolt över den! Det var en riktigt dum kommentar som jag tycker du ska ta bort! Var stolt!!! Det är du värd efter ditt kämpande! :O)))

    SvaraRadera
  2. Du har rätt =) Ska lära mig att vara stolt och tar bort den texten. Tack Anneli!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad glad jag blir för din skull att du hittade kläder.. Det är inge roligt at gå och handla och inte komma hem med något alls..

    Men du hittade massaor ju Blusen där har jag tittat på till mamma den är jätte fin..Hoppas du är nöjd för det ska du vara...

    Vad skönt att du hittade något till bröllopet.. Du kommer att bli sååå fin..

    Kramar om

    SvaraRadera