torsdag 2 april 2009

Uppe med tuppen idag...

Sitter o käkar frukost och ska snart ge ig iväg till jobbet. Idag är det min sista "officiella" arbetsdag. Har varit arbetsbefriad i 2½ vecka eftersom det inte finns nått att göra på jobbet.
Tömma skåp, ha möte med omställningsföretaget och säga hejdå.
Det kommer känslomässigt bli skitjobbigt att åka därifrån o veta att jag inte får komma tillbaka.
Visst, jag är välkommen o hälsa på. Men det är 5 mil dit, så det blir ju inte att man svänge förbi på en fika direkt.

I eftermiddag ska jag åka in till Linköping och se om jag kan hitta några kläder. Jag ska på bröllop i slutet på april och har inget att ta på mig.
Eftersom jag minskar i storlek så vill jag ha något fint, men samtidigt inte för fint eftersom jag vill kunna använda kläderna till vardags under sommaren. För om det går enligt planerna kommer kläderna vara förstora till hösten/vintern.

Ikväll ska jag försöka orka klämma in en långpromenad oxå. Igår gick jag 8km totalt och hade jätteont i rumpan(?) igår kväll. Men det känns bättre idag... =)

Nä, nu är det dags att fixa sig iordning...

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Ska tänka på dig idag.. Det kommer att gå bra, men förstår att det är jobbigt.

    Klar du ska hitta något snyggt som du ska ha på dig. Köp dig något extra fint som du känner dig riktigt fin i.. De brukar öka motivationen ännu mer till att vilja lyckas..

    Ha en fin dag nu...

    Kramar om

    SvaraRadera