onsdag 29 april 2009

Shoppat idag!

Behövde uppdatera underklädeslådan så jag åkte in till stan för att inhandla lite.
Tycker det är skittråkigt att handla underkläder så jag tröstade mig med en tunikaklänning oxå.
Hade ju bestämt mig för att inte köpa några mer kläder nu innan hösten eftersom min plan är att kläder jag har nu ska vara förstora nästa sommar.

Jag behövde ju inte denna, men jag tycker om den.....
Photobucket

Lägger in ett före-under tiden-bild oxå.
Översta kortet är från juli-08. Jag vet inte exakt vad jag väger så jag gissar bara på -18kg
Photobucket

3 kommentarer:

  1. Minus 18 kg, vet du hur mycket det är?? Det är ju inte klokt vad bra du är!! ... och fin!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vet du vännen! Jag tycker så väldigt mycket om ditt utseende.. Men det som gör mig så glad är att du strålar på korten..

    Kläderna är jätte fin och så viktigt att få unna sig något finnt på vägen... För oftast känner men glädjen mest i kläderna. Allt blir så mycket roligare både att prova och hur man känner sig..

    Vackra du ta vara på det du har börjat med och bibehåll din känsla av att klara det, de dagar de känns tungt...

    Massor av kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Vilken skillnad! Du har inte "bara" tappat kilo, du ser mycket mycket yngre ut! Häftigt snygging!

    SvaraRadera