fredag 3 april 2009

Skiner ikapp med solen....

Var och handlade för en stund sen och träffade min faster och henne man.
Jag stod en bit bort och hon tittade till på mig men reagerade inte på att det var jag. Jag vinkade, men fick ingen respons så jag gick emot henne.
När jag kom lite närme så tittade hon på mig igen, ryckte till och utbrast "Men Anneli vad snygg du är!!....oj, vad det syns på dig nu!"
Min faster man kramade om mig och han öste beröm över mig, fick en kram av faster och berömde oxå.
Ändå så var det bara tre veckor sen vi sågs hemma hos dom....

Men min äldsta son som inte sett mig på två veckor sa ungefär samma precis nyss "Fan morsan, vad det syns mycket i ansiktet nu....!"


Alltså, jag är ju fortfarande tjock och jag har ca25-30kg till att gå ner. Men det är så jäkla skönt att få höra att det syns, att jag är duktig och framför allt när jag verkligen hör och ser att det kommer från hjärtat.

Jag är mer motiverad än nånsin!

2 kommentarer:

  1. Sådana kommentarer och reaktioner är bästa motivationen!! Duktiga du!

    SvaraRadera
  2. Man ska njuta av sådan kommentarer för det gör gott i hjärtat...

    Sedan blir man mer peppad och vill fortsätta..

    Kram

    SvaraRadera