lördag 4 april 2009

Före och under tiden...

Eftersom jag fick såna underbara kommentarer av min faster och hennes man igår så tänkte jag att jag skulle lägga in ett foto som visar skillnaden i ansiktet.
Det är visserligen inte samma vinkel och samma min på bilderna, men nog syns det lite skillnad?

December kortet la jag in här när jag började blogga. Det kändes som det var en "bra förebild". Kortet är taget på julafton och jag ser tydligt att jag egentligen inte mår bra. Jag är inte bara jättetjock jag är utanpå det vädligt svullen.

Idag tycker jag själv att jag ser piggare och friskare ut i ansiktet trots att jag har 25-30kg kvar att gå ner...
Photobucket

..och så en bild när jag fått på mig Tant Lisas ring häromkvällen. Har skrivit om den tidigare i min blogg. Överlycklig! en tyvärr så svullnar mina fingrar lite nu o då, så dagen efter gick det lite trögare igen. Men men, det är nära... =)
Photobucket

Idag ska jag försöka tillbringa mycket tid utomhus. Det är strålande väder idag. Blå himmel, vindstilla och en riktigt härlig vårdag! En långpromenad och sen lite sol på näsan.

2 kommentarer:

  1. Ja men visst ser man skillnaden!!! Det riktigt glittrar om dig!! :)

    SvaraRadera
  2. Jo visst ser man du skinner av glädje nu och ett bättre självförtoende..

    Man behöver inte gå ner så mycket för att man ska börja gå ner, utan att man har tagit steget till ett bättre liv...

    Du är jätte fin på kortet..

    Kramar om

    SvaraRadera