lördag 4 april 2009

Blåsippan har kikat fram! =)

På väg till affären så tittade dessa fram i diket =)
Usel bild för jag hade bara mobilen med mig. Såg även tussilago på vägen hem, men då hade jag ryggsäcken full med varor så då ville jag inte krypa ner i diket.

Det har varit en underbar dag! Sommarvärme! Satt hemma hos mamma några timmar i solen och har fixat fin "bonnbränna", en fin kant på armarna och vid halsen efter topen....hehe.
Väl hemma igen fuskade jag i mig en snabblunch i form av fil och flingor. Sen gick jag och ena sonen till affären. Varmt varmt!! Men underbart skönt!!

Nu blir det lite slappande i soffan och sen tacos till kvällsmat. Ikväll hoppas jag att ungarna är hemma hos mig. Igår kväll såg jag inte röken av dom på hela kvällen. Men jag kan kanske inte räkna med annat när de är 15 och 18 år ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar