lördag 16 maj 2009

Bakluckemarknad med mamma och systerdotter

Idag har jag varit iväg på bakluckemarknad. Det har blivit en "tradition" i en liten by i närheten där jag bor. Tror det är femte året det är nu.
Första gångerna satt jag med i styrelsen och var med arrangera det hela. Men har nu flyttat från byn och är därmed inte med i detta. Men jag hänger kvar lite och får agera fotograf och tar lite bilder som hamnar på deras hemsida.

Mamma, jag och Ebba gick dit en sväng och vi hittade en gammal trehjuling för 30kr. Den är skavd och lite rostig och har nog några år på nacken. Men den funkade alldeles utmärkt till lilla fröken Ebba! Den kan hon ju ha hemma hos mormor...
Sen hittade vi två Nalle Puh-böcker för 5kr/st.

När vi sen skulle gå hem var det med en del besvär som vi fick Ebba att släppa trehjulingen o sätta sig i vagnen istället. Den fick Anneli bära hem =)

Några bilder
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar