tisdag 12 maj 2009

När inte huvet hänger med....

Jag ser på vågen att jag gått ner 20kg
Jag ser i min spegelbild att jag blivit mindre
Jag känner att jag blivit mindre
Jag känner att det är "lättare"
Men jag känner mig tjock....jättetjock. Inte fysiskt, men psykiskt.

Det här är jag. Kortet är taget i helgen (ok, lite hysteriskt).... Jag mår alldeles utmärkt (har nog inte mått såhär bra på många många år)....

men.....trots det så blev jag jätteförvånad när jag såg kort på mig från helgen.
Det var jätteroligt och jag kan se att jag ser piggare och fräschare ut.

Min hjärna har den här bilden....
Photobucket

Vet egentligen inte vad jag vill säga med det här inlägget. Blev bara så förvånad, överrumplad när jag såg att jag blivit smalare...och blev nog förvånad över den reaktionen eftersom jag vet att jag gått ner 20kg.

=) *knas*

3 kommentarer:

  1. 20 kilo är helt fantastiskt och visst syns det!!!!! Stort GRATTIS tjejen och bra jobbat!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken enorm skillnad det är mellan de två korten. Väger man så pass mycket som du gjort, så brukar det inte synas fullt så mycket vid de första 10-20 kilona, men faktum är att du ser ut att ha gått ner bra mycket mer än 20 kilo.

    Du är fantastisk som klarat det så långt!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint kort och du ser så smal ut på kortet.. det är ju klart man ser piggare ut. Ingen mår väl bra att gå omkring med en massa vikt på kroppen.. du är en riktig pingla vännen..

    Kramar om

    SvaraRadera