onsdag 26 augusti 2009

Äntligen..!!

-2,1kg denna vecka!!

Guuu va skönt att vara tillbaka! Nu är det fokus som gäller fram till jul till att börja med. Då vet jag att det kommer spåra ur, men då har jag förhoppningsvis inte så mycket kvar....

På fredag slutar jag mitt jobb....igen. Blev ju uppsagd i vintras och har fått komma tillbaka o jobba över sommaren. Det är en stor sorg, men samtidigt är det nog detta en "orsak" till att jag lyckats gå ner i vikt.
Jag har varit arbetslös under en längre period tidigare och mått pissdåligt över det. Nu så besämde jag mig att jag skulle fokusera på att må så bra som möjligt. Gå ner i vikt och röra på mig. Och det har gått hur bra som helst.
Samma sak nu... Jättetråkigt och sorgligt att sluta, men jag ska fokusera på att må bra. Dagliga promenader och äta hälsosam mat.
Förhoppningsvis är det nån som sparkar igång konjukturen igen så jag får komma tillbaka....snart!

Hur som helst.... Jag är motiverad, fokuserad och mår riktigt gott!! =)

Kram!!

2 kommentarer: